Pogoji poslovanja

Splošni pojmi


Pogoji poslovanja spletne trgovine ekosol.si, ki jo upravlja podjetje EKO-SOL d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), splošnih zakonitosti elektronskega poslovanja in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).


Informacije o upravljalcu spletne trgovine ekosol.si


Podjetje EKO-SOL d.o.o., Miklošičeva ulica 6, 3000 Celje. 

Matična številka: 6275532000

Davčna številka: SI19556039

TRR SI56 6100 0000 8385 706 (Delavska hranilnica d.d.)

Zavezanec za DDV: DA

Osnovni kapital: 7.500,00EUR, Srg 2012/51707, Okrožno sodišče v Ljubljani

Telefon: 051 400 533

e-pošta: trgovina@ekosol.si


Splošni pogoji poslovanja določajo razmerje med kupcem in prodajalcem in veljajo za vse nakupe opravljene preko spletne trgovine ali telefonsko. Vse določbe so zavezujoče in veljajo do preklica ali spremembe.


Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni, ter da se z njimi v celoti strinjate. Z oddajo naročila potrujete, da ste prebrali tudi Odstop od pogodbe.


Dostopnost informacij


V kolikor niste prepričani, da splošne pogoje razumete v celoti ali imate kakršnakoli vprašanja, smo vam dolžni zagotoviti dostopnost sledečih informacij:


– identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

– kontaktni podatki, ki omogočajo komunikacijo z upravljalcem spletne trgovine,

– bistvene značilnosti blaga (opis, cena, sestava, uporaba, opozorila)

– pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,

– jasen in nedvoumen prikaz cen izdelkov (razvidnost davkov in stroškov dostave)

– načini plačila in dostave izdelkov,

– časovna veljavnost nakupa/ponudbe,

– pogoji in roki za odstop od nakupa/pogodbe ter morebitni povezani stroški z vračilom izdelka

– postopek uveljavljanja garancije in pritožbe


Ponudba izdelkov, cene in ažurnost podatkov


Spletna trgovina ekosol.si ponuja in prodaja ekološke ter konvencionalne prehrambene in neprehrambene izdelke. Ponudba in cene izdelkov v spletni trgovini ekosol.si se lahko prilagajajo in spreminjajo pogosto, predvsem zaradi narave spletne prodaje. Ponudnik si prizadeva k točnosti in ažurnosti podatkov, vendar niso izključene napake v opisu, ceni ali dobavljivosti izdelkov. Ponudnik je dolžan kupcu zagotoviti nakup po ponujenih pogojih, v primeru, da pride do sprememb pri sami obdelavi naročila, pa si ponudnik prizadeva najti najboljšo rešitev za kupca.


Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Omejeno veljavnost imajo le izdelki, ki so v akciji. Te cene veljajo samo do odprodaje zalog oz. do navedenega datuma. Vse cene so v EUR in vključujejo DDV.


Vnos uporabniškega računa – registracija


Uporaba uporabniškega računa sicer ni pogoj za nakupovanje, vendar pa z uporabniškim računom uporabniki lahko izkoriščajo ugodnosti in prednosti, kot so:

  • enostavnejše plačevanje
  • shranjevanje več naslovov za dostavo
  • pregled zgodovine naročil
  • sledenje naročilom
  • shranjevanje izdelkov na seznam želja
  • posebne ugodnosti

Vnos uporabniškega računa je brezplačen in brez obveznosti.


Uporabniški račun vnesete se v razdelku »Moj račun«, »Vnos uporabniškega računa«, ki ga najdete na vrhu strani desno. Vpišite zahtevane podatke in potrdite vnos. Po elektronski pošti boste prejeli potrditev. S prijavo v vaš profil lahko spreminjate svoje podatke, spremljate zgodovino naročil ter si oblikujete seznam želja.


Postopek nakupa


Nakupovanje v spletni trgovini ekosol.si poteka vse dni v letu, 24 ur na dan.


Nakup izdelkov je omogočen tako registriranim, kot tudi neregistriranim uporabnikom, ki lahko preko spletne košarice opravijo nakup izdelkov. V nakupni košarici so navedeni vsi izbrani izdelki, količine, cene, morebitni popusti, stroški dostave in končna skupna vrednost nakupa. Na voljo je tudi okence za vnos kode za popust.


  • Izbrane izdelke odlagate v nakupovalno košarico. Vsak trenutek lahko spreminjate stanje v vaši košarici (količine, odstranjujete in dodajate izdelke). Izpisani so vsi pripadajoči popusti in stroški dostave, ki znašajo 4.88 EUR pri dostavi z dostavno službo DPD. Pri nakupu nad 30 EUR stroške dostave krijemo mi.
  • Nakup zaključite s klikom na blagajno
  • Izberete naslov za dostavo, dodate naslov za dostavo in označite način dostave.
  • Izberete način plačila – po povzetju, kreditna kartica ali po predračunu. V tem koraku tudi preverite točnost podatkov prejemnika računa ter uveljavite morebitne popuste.
  • Zaključite nakup s pregledom vašega naročila in klikom na gumb »oddajte naročilo« na koncu povzetka nakupa.

Vaše naročilo bo s tem oddano. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času.


Realizacija naročila - enkraten nakup


  1. Sprejem naročila Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in pošlje kupcu elektronsko sporočilo z naslovom »Potrdilo naročila«. Od tega trenutka postanejo vsi pogoji nakupa zavezujoči ponudnika in kupca.

  1. Potrditev naročila Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

  1. Odprema blaga Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu podjetja ter na voljo kupcu na vpogled.

Realizacija naročila - naročniško razmerje

Stranka (nova ali obstoječa) lahko s podjetjem sklene naročniško razmerje, s čimer si zagotovi izdelke po znižani ceni za določeno časovno obdobje. Izdelke prejema preko dostavne službe oziroma pošte v dogovorjenem časovnem roku.

Prvi nakup stranka poravna bodisi s kreditno kartico, z nakazilom na tekoči račun podjetja ali pa po povzetju. Ob prvem nakupu prejme stranka v vednost slednji dokument (Odstop od pogodbe), naročniško pogodbo, kjer izbere tip in dolžino razmerja, ter nalog za mesečno bremenitev tekočega računa.

V kolikor se strinja s pogodbenimi pogoji, t.j. da v priloženi kuverti vrne zadnje dva dokumenta podpisana, prične z dnem podpisa teči naročniško razmerje, pri čemer je prvi izdelek že plačan, naslednjega pa dobi najkasneje do 20. v mesecu. Bremenitev se izvede na dogovorjen dan v mesecu.

V primeru, da gre za obstoječo stranko, ki je specifični izdelek že uporabljala, in ta po navedeni obliki sklene naročniško razmerje, odstop od prvega nakupa (iz razdelka 2) ni več možen. Lahko pa stranka vedno odstopi od naročniškega razmerja, v kolikor poravna obveznost za naslednji mesec, pri čemer dobi tudi naslednji izdelek po znižani ceni brez penalov. Stranka podpiše prekinitev trajnika in pogodbene obveznosti obeh akterjev se s tem v celoti prekinejo.

V kolikor gre za prvi nakup, t.j. da stranka v naši trgovini še ni kupovala dotičnega izdelka, veljajo za odstop od pogodbe isti pogoji - stranka lahko v 15. dneh po prejemu izdelka sporoči odstop od pogodbe, pri čemer mora nepoškodovan in zaprt izdelek vrniti najkasneje 30. dan po prejemu izdelka.


Iskanje


Iskanje v spletni trgovini ekosol.si smo vam olajšali z iskalnikom, ki se nahaja na dnu strani. Za enostavno iskanje vpišete ključno besedo (naziv, lastnosti) izdelka, ki ga želiš poiskati. Iskanje sprožite s klikom na gumb z lupico.



Načini plačila


Naročeno blago je možno plačati:

S plačilom po predračunu: Kupcu se izpiše številka računa ob zaključku nakupa, predračun pa prejme tudi po pošti ali na e-naslov, ki je naveden v naročilu. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke v roku 1 – 2 dni oz. v dogovorjenem roku. V primeru, da je izbrano plačilo po predračunu, lahko kupec le-tega poravna na: SI56 0313 1100 0502 947 (SKB d.d.) Sklic je številka naročila.

S plačilom po povzetju: naročeno blago lahko kupec plača ob prevzemu. Plačilo je možno le z gotovino. Ne glede na vrednost pošiljke, mora biti kupec pri prevzemu osebno prisoten. Pri plačilu po povzetju se zaradi dodatne provizije, ki jo obračunavajo dostavne službe obračuna še pavšalni znesek v višini 0,98 EUR.


Do končnega plačila je blago v lasti podjetja EKO-SOL d.o.o.


Pakiranje in dostava


Stroški pakiranja in dostave enega paketa na naslov v Sloveniji znašajo 4.88 EUR, razen za izdelke kjer je strošek dostave posebej naveden. Pri naročilu v skupni vrednosti nad 30 EUR ali v primeru sklenjenega naročniškega razmerja krije stroške dostave ponudnik.


DPD naročeno blago dostavlja od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure. V primeru, da vas v tem času ni doma, priporočamo, da ob oddaji naročila navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi

.

Če ob poskusu dostave kupec ni dosegljiv, bo dostavljavec dostavne službe DPD pustil pisno obvestilo o času in kraju prevzema pošiljke. V primeru, da naročenega blaga, kljub pisnemu obvestilu, ki ga na kraju prevzema pošiljke pusti dostavljavec dostavne službe, kupec ne prevzame, ob ponovnem naročilu kupec v celoti krije stroške dostavljanja. Stroški ponovnega pošiljanja se na dan pošiljanja obračunajo po veljavnem ceniku dostavne službe DPD, pri čemer minimalni znesek ponovnega pošiljanja znaša 5,00 EUR (z DDV).

Kupljene izdelke vam lahko pošljemo tudi s Pošto Slovenije, vendar le v primeru plačila po predračunu. S tem se izognete dodatni proviziji, ki vam jo Pošta Slovenije zaračuna v primeru plačila po povzetju. To željo zabeležite med opombe ob oddaji naročila.

Odprema naročenega blaga se iz našega skladišča vrši vsak delovnik ob 14:00.


Dobavni rok


Po potrditvi elektronskega obvestila kupcu, gre naročilo v primeru plačila po povzetju takoj v obdelavo, oziroma pri izbiri plačila po predračunu, takoj po prilivu denarja na naš transakcijski račun.

Naročeno blago odpošljemo v roku enega do treh delovnih dni, razen, ko izdelka ni na zalogi, v tem primeru je dobavni rok 7dni. V redkih primerih, ko je dobavni rok višji, vas o tem obvestimo.


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe


Razdelek 1: Splošni pojmi

Upravljalec podjetje Eko-Sol d.o.o. upravlja spletno trgovino ekosol.si. V nadaljevanju se oznake “trgovina”, “ponudnik”, “podjetje”, svojilni zaimki “naš”, opisne oblike “v naši trgovini” nanaša na podjetje Eko-Sol, stranka oziroma kupec pa je fizična oseba, ki z nakupom na daljavo sklene pogodbo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in obligacijskimi razmerji, ki ureja morebitno naročniško razmerje.

Razdelek 2: Odstop od enkratnega nakupa

Stranke - fizične osebe  - ki z nakupom preko spleta s ponudnikom Eko-Sol sklenjo “pogodbo na daljavo”, imajo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da najkasneje 15. dan od prevzema blaga na naslov trgovina@ekosol.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe (nakupa). Pri tem jim ni potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Vrnitev prejetega naročila na elektronski naslov podjetja v roku 15. dni se šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe oziroma nakupa. Če stranka odstopi od pogodbe oziroma nakupa s sporočilom na trgovina@ekosol.si, mora prejeto blago zaprto in nepoškodovano vrniti naslov podjetja (Eko-Sol d.o.o., Šmartinska cesta 130, 1000 Ljubljana) najkasneje 30. dan po sporočilu. Ponudnik Eko-Sol bo znesek prejetega plačila za vrnjeno blago nakazal kupcu na njegov bančni račun v treh dneh po prejemu vrnjenega blaga, pri čemer kupec navade številko računa hkrati z sporočilom o odstopu. 

V kolikor stranka izdelek začne uporabljati, pa si premisli, ali poškoduje embalažo na način, da vsebina izgubi  svojo hermetično nedotakljivost, s tem izgubi tudi pravico do odstopa od pogodbe oziroma nakupa. Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali je  njegova količina že proizvodnjo zmanjšana, ne da bi bil za to kriva stranka. Stroške vračila izdelkov v vseh primerih krije stranka

Razdelek 3: Odstop od naročniškega razmerja

Stranka (nova ali obstoječa) lahko s podjetjem sklene naročniško razmerje, s čimer si zagotovi izdelke po znižani ceni za določeno časovno obdobje. Izdelke prejema preko dostavne službe oziroma pošte v dogovorjenem časovnem roku. 

Prvi nakup stranka poravna bodisi s kreditno kartico, z nakazilom na tekoči račun podjetja ali pa po povzetju. Ob prvem nakupu prejme stranka v vednost slednji dokument (Odstop od pogodbe), naročniško pogodbo, kjer izbere tip in dolžino razmerja, ter nalog za mesečno bremenitev tekočega računa.

V kolikor se strinja s pogodbenimi pogoji, t.j. da v priloženi kuverti vrne zadnje dva dokumenta podpisana, prične z dnem podpisa teči naročniško razmerje, pri čemer je prvi izdelek že plačan, naslednjega pa dobi najkasneje do 20. v mesecu. Bremenitev se izvede na dogovorjen dan v mesecu.

V primeru, da gre za obstoječo stranko, ki je specifični izdelek že uporabljala, in ta po navedeni obliki sklene naročniško razmerje, odstop od prvega nakupa (iz razdelka 2) ni več možen. Lahko pa stranka vedno odstopi od naročniškega razmerja, v kolikor poravna obveznost za naslednji mesec, pri čemer dobi tudi naslednji izdelek po znižani ceni brez penalov. Stranka podpiše prekinitev trajnika in pogodbene obveznosti obeh akterjev se s tem v celoti prekinejo.

V kolikor gre za prvi nakup, t.j. da stranka v naši trgovini še ni kupovala dotičnega izdelka, veljajo za odstop od pogodbe isti pogoji - stranka lahko v 15. dneh po prejemu izdelka sporoči odstop od pogodbe, pri čemer mora nepoškodovan in zaprt izdelek vrniti najkasneje 30. dan po prejemu izdelka.


Odgovornost za stvarne napake


Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, oziroma do roka uporabe.


Ocene, mnenja in priporočila


Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine ekosol.si, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.


Ponudnik EKO-SOL omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali, ki po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na podjetje EKO-SOL.

Varovanje podatkov


Osebne podatke uporabnikov trgovine ekosol.si hranimo in z njimi ravnamo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vse osebne podatke hranimo v tajnosti in jih ne posredujemo tretjim osebam brez vašega predhodnega pisnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke hranimo in uporabljamo za namene arhiva, statistike ter neposrednega trženja. Kadarkoli lahko pisno zahtevate, da začasno ali trajno prenehamo uporabljati vaše podatke za pošiljanje novic o ponudbi in drugih oglasnih sporočil.


Na tej spletni strani so tudi povezave na druge spletne strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in ažuriranje teh strani kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani.

Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega našega soglasja.

Popolno politiko zasebnosti (GDPR) lahko preberete na sledeči podstrani.


Pritožbe in spori


EKO-SOL spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. EKO-SOL se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.


Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovina@ekosol.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. EKO-SOL bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.


Podjetje EKO-SOL se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si EKO-SOL prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.


IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV


Vse informacije na straneh spletne trgovine ekosol.si, so le informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali zdravstvenega osebja, prav tako niso in ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.


Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v spletni trgovini ekosol.si, niso bili ocenjeni s strani odgovornih državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so le informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA) ali NIJZ.


V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh z izdelki v spletni trgovini ekosol.si posvetujete s svojim zdravnikom.


ODSTOP OD POGODBE - ODSTOP OD NAKUPA PREKO SPLETA IN NAROČNIŠKEGA RAZMERJA

Razdelek 1: Splošni pojmi

Upravljalec podjetje Eko-Sol d.o.o. upravlja spletno trgovino ekosol.si V nadaljevanju se oznake “trgovina”, “ponudnik”, “podjetje”, svojilni zaimki “naš”, opisne oblike “v naši trgovini” nanaša na podjetje Eko-Sol, stranka oziroma kupec pa je fizična oseba, ki z nakupom na daljavo sklene pogodbo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in obligacijskimi razmerji, ki ureja morebitno naročniško razmerje.

Razdelek 2: Odstop od enkratnega nakupa

Stranke - fizične osebe  - ki z nakupom preko spleta s ponudnikom Eko-Sol sklenjo “pogodbo na daljavo”, imajo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da najkasneje 15. dan od prevzema blaga na naslov trgovina@ekosol.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe (nakupa). Pri tem jim ni potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Vrnitev prejetega naročila na elektronski naslov podjetja v roku 15. dni se šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe oziroma nakupa. Če stranka odstopi od pogodbe oziroma nakupa s sporočilom na trgovina@ekosol.si, mora prejeto blago zaprto in nepoškodovano vrniti naslov podjetja (Eko-Sol d.o.o., Šmartinska cesta 130, 1000 Ljubljana) najkasneje 30. dan po sporočilu. Ponudnik Eko-Sol bo znesek prejetega plačila za vrnjeno blago nakazal kupcu na njegov bančni račun v treh dneh po prejemu vrnjenega blaga, pri čemer kupec navade številko računa hkrati z sporočilom o odstopu. 

V kolikor stranka izdelek začne uporabljati, pa si premisli, ali poškoduje embalažo na način, da vsebina izgubi  svojo hermetično nedotakljivost, s tem izgubi tudi pravico do odstopa od pogodbe oziroma nakupa. Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali je  njegova količina že proizvodnjo zmanjšana, ne da bi bil za to kriva stranka. Stroške vračila izdelkov v vseh primerih krije stranka

Razdelek 3: Odstop od naročniškega razmerja

Stranka (nova ali obstoječa) lahko s podjetjem sklene naročniško razmerje, s čimer si zagotovi izdelke po znižani ceni za določeno časovno obdobje. Izdelke prejema preko dostavne službe oziroma pošte v dogovorjenem časovnem roku. 

Prvi nakup stranka poravna bodisi s kreditno kartico, z nakazilom na tekoči račun podjetja ali pa po povzetju. Ob prvem nakupu prejme stranka v vednost slednji dokument (Odstop od pogodbe), naročniško pogodbo, kjer izbere tip in dolžino razmerja, ter nalog za mesečno bremenitev tekočega računa.

V kolikor se strinja s pogodbenimi pogoji, t.j. da v priloženi kuverti vrne zadnje dva dokumenta podpisana, prične z dnem podpisa teči naročniško razmerje, pri čemer je prvi izdelek že plačan, naslednjega pa dobi najkasneje do 20. v mesecu. Bremenitev se izvede na dogovorjen dan v mesecu.

V primeru, da gre za obstoječo stranko, ki je specifični izdelek že uporabljala, in ta po navedeni obliki sklene naročniško razmerje, odstop od prvega nakupa (prvega proizvoda- iz razdelka 2) ni več možen. Lahko pa stranka vedno odstopi od naročniškega razmerja, v kolikor poravna obveznost za naslednji mesec, pri čemer dobi tudi naslednji izdelek po znižani ceni brez pogodbenih pribitkov. Stranka podpiše prekinitev trajnika in pogodbene obveznosti obeh akterjev se s tem v celoti prekinejo.

V kolikor gre za prvi nakup, t.j. da stranka v naši trgovini še ni kupovala dotičnega izdelka, veljajo za odstop od pogodbe isti pogoji, kot v razdelku 1 - stranka lahko v 15. dneh po prejemu izdelka sporoči odstop od pogodbe, pri čemer mora nepoškodovan in zaprt izdelek vrniti najkasneje 30. dan po prejemu izdelka.